zaterdag 2 januari 2016

#1 - Onder de douche


Ik plas onder de douche 

Jaaa dames en heren, naast een gelukkig 2016 aan jullie allen, hier het eerste geheim! Mijn plan voor nu is elke week 1tje te uploaden, met illustratie erbij. Gewoon omdat het kan. En voor nu één per week omdat ik al wel een aantal dingen toegestuurd gekregen heb, maar nog niet zó veel dat ik helemaal loesoe kan gaan. Daarnaast volgen natuurlijk nog niet veel mensen deze blog (ik weiger 'dit blog' te zeggen, het klinkt gewoon niet), en wil ik nog niet hele heftige dingen posten, want; er moeten ook wel genoeg mensen zijn om het ook te hebben. Vandaar deze prachtige eerste. Mocht je dit ook doen vind je onder aan deze blogpost het vinkje om aan te klikken.

Natuurlijk heb ik nog steeds nieuwe geheimen en schaamtes (oke ook geen woord, maar laten we dat gewoon een woord maken voor deze blog) nodig dus blijf alsjeblieft insturen! 

Je kunt ik ook volgen via bloglovin' en via email, zie hier rechts in de zijbalk.