zaterdag 9 januari 2016

#2 - Kwetsbaar zijn



Hoi! Als ik emotioneel niet lekker in mijn vel zit, dan schaam ik me ervoor dit aan andere mensen te laten zien of het te delen. Bijvoorbeeld als ik me angstig voel of verdrietig of kwetsbaar. Ik durf het er vaak niet te laten zijn, hoewel ik ook wel weet dat het gewoon bij het mens-zijn hoort. Je kunt niet altijd vrolijk en krachtig zijn. Maar toch... That's my story =) 


Bedankt voor iedereen die is gaan volgen, die op het 'ik ook' vinkje geklikt hebben, en iedereen die iets instuurt!
Misschien zijn er wel dingen waar jij je niet per se voor schaamt, maar waarvan je denkt dat andere mensen dat wel doen; ook dit kan super fijn (voor anderen) zijn om te delen!
En m
ocht je iets insturen en je later bedenken dat je het toch liever niet online hebt kan dat altijd natuurlijk.

Mocht je tips hebben of vragen, kun je ze via instuur-box hiernaast insturen! Mag ook anoniem natuurlijk ;-)